NYSTÄDAT

Fan va bra jag är. Man kan faktiskt se mitt golv nu. Och gå i garderoben. Wow.

Plus att jag luktar killdeo, eftersom att jag luktade så otroligt pinsamt äckligt förut så jag i panik lånade lite av Olles herrdeo. Så aah, jag har luktat ungefär som en vandrande parfymfabrik de senaste timmarna.. Snart tänkte jag däremot duscha bort det + sminket, så jag är fräsch och ren imorgon inför genrepet som blir inför publik ! Pirrigt, eller vadå?!

Asså herregud. Stolt fotograf. Filip K på bild btw.


HOFFMAESTRO – So You Do [Slimi Jimi Bubby Boy]

Förresten så tänkte jag bara påminna er om att det bara inte är konsert på torsdag, utan också att Noahs pappa kommer långväga ifrån för att hälsa på. Ända ifrån USA kommer han och ja ghar redan bestämt med Noah att jag ska få träffa Mr. Resnick. Ska bli riktigt spännande ! Plus att han faktiskt ska följa med Noah och titta på konserten, eftersom att Jakob inte kunde komma så han gav Noahs pappa biljetten. Lite invecklat, men äsch ! (:

Duschen väntar, chao !

Kommentarer
Postat av: Simon Fransila (eller som Lollo säger: Frunsila)

Hoppas ni är bra för jag har biljett tills imorn

2011-03-29 @ 22:00:02
URL: http://simoncrazylife.blogg.se/
Postat av: Elsa

garanterat !

2011-03-29 @ 22:36:11
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback