Nostalgi + bilder = nostalgibilder

Jag, Julia och Maya efter en dags shopping på Nordstan. Såklart var vi tvungna att fota oss med några maskotar, såklart.




| Filip K | Olle | Tjejmiddan hos Hanna | I musikrummet |

Joar vid trummorna.

 

Killarna, likadant som nu, helt fast vid sina instrument.

 

c

Chill i caféterian. Ängelina hade fortfarnade sin naturlliga hårfärg där.. hhohoo

 

Maya, Sigrid, Julia.





| Olle + Sara | Björn + Olle hoptränga i ett och samma bilsäte |

Then was still the time när vi alltid gick till kiosken och köpte godis. Här var jag mitt uppe i min Pez-period. Jag hade med mig Pez på alla lektioner.. haha ! >.<

 

Julia, Olle, Angus, jag. Från en filmkväll för läääänge sen ! x) Plus att jag antar att min röda mössa var i tvätten då, eftersom at jag hade på mig den grå..

 

Filip x2. Frisyrskillnaden är, jaa, rätt enorm >.<


Kommentarer
Postat av: linnea :)

shiiiiet vad små alla är! <3

2011-03-15 @ 16:20:00
Postat av: Elsa

jag vet ! >.<

2011-03-15 @ 16:53:01
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/
Postat av: maya

haha omg;o<3

2011-03-15 @ 17:07:38
Postat av: Elsa

ohja :D <3

2011-03-15 @ 17:16:22
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback