Natti natti

Känns som att det är dags att sova nu, även fast jag inte är ett dugg trött efter all vila jag fått idag hemma hos Boris ! Men mamma tjatar ju som vanligt så jag antar att jag inte har nåt val..


Cambild av mig i min mysiga, stora, blå sovtröja ! ^^ Jag är faktiskt väldigt kräsen med vad jag sover i. När jag inte fick mitt barnbidrag och kunde gå med mamma på stan och utan att behöva tänka på kostnaderna själv, älskade jag att gå runt på pyamasavdelningarna i sökandet av söta och mysiga pyamaser ! Numera använder jag sånt jag hittar hemma, men jag provar noga ut det innan och ser om det passar med mina pyamasbyxor osv.. höhö, sleep in style liksom ! ^^

David Lanz – Painting The Sun

Godnatt på er, hoppas ni haft en bra ledig dag ! (:

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback