Nästa hållplats: House !

Detta har jag sett fram emot hela dagen, och nu är det bara drygt en kvart kvar. Det är faktiskt det enda programmet på TV som jag verkligen inte missar en enda gång av ! ^^ Typ som Filip J och Solsidan. Dock är House något bättre, eller ah, typ hundra gånger bättre än Solsidan ! :P

Efter House blir det att gosa ner sig i sängen och lusläsa biologiboken lite innan jag somnar. Jag måste verkligen lära mig att läsa på inför prov, så jag slipper sätta press på mig själv kvällen innan. Och ja, det händer alldeles för ofta..

Amerikanskt mynt, gulligt (och billigt) halsband från Stockholm, mitt dophjärta + mammas lyckoamulett.


Regina Spektor – Hotel Song

Det här blir godnatt för ikväll. Men som vanligt skriver jag imorgonbitti om jag hinner, och såklart sen när jag kommer hem ifrån orkestern.

Godnatt ! ^^

Kommentarer
Postat av: maya

hahah ja har dissat house för 99 saker man måste göra innan man dör:D så mkt bättre;o

2011-03-09 @ 16:43:01
Postat av: Elsa

maya du är knäpp .. :|

2011-03-09 @ 19:05:08
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback