Min mor är en bra mor

Hon har inte bara köpt hem chokladpudding, utan även offrat sig att köra mig + några andra ut till Saleby ikväll. Okej, jag ska ta det från början.. Jag kom precis hem ifrån Noah, han skulle på basketträning typ. Innan jag åkte hem ringde Hanna och frågade om jag ville vara med och "lana" hemma hos Joar, och såklart, efter förra gången som var helt superkul, så svarade jag ja. Kvällen kommer alltså för min del spenderas ute i den äkta bonnehålan med grabbar och tjejer och massvis med datorer. Eller aah, jag och Hanna + en massa gubbs från klassen + massa datorer.

Mamma spelade lite fiol förut, och då passade jag på med kameran ^^ Den följder förresten med ikväll, buuusigt !


Så aah, nu blir det till att packa snabbt och kanske byta lite kläder. Känner mig jättesnuskig och det jag har på mig nu vill jag nog helst inte åka i. Mina i-landsproblem asså ! >.<

Innan jag åker blir det att äta också, sen plockar vi upp Hanna och Ahlis och sticker ut till Landet Ingenstans. Bloggar därifrån !


Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback