måndag


Andreas Johnson – Purple Morning

kände egentligen ingen anledning till att stiga upp idag (eller är skolan en anledning?).. men jag tvingade mig upp ändå. tänk om skolan började typ vid elva eller nåt varje dag så man kunde va iallfall lite utvilad. eller som i spanien, där dom går i skola intensivt på förmiddagen, och sen på eftermiddagen sover alla middag, tills de vaknade och blir riktigt natthästar på kvällen. dock tycker jag att det låter lite väl organiserat ? höhö

efter skolan ska jag somsagt träna med julia. tror jag. men får se hur det blir :) jag har trumpet också, och vi får väl se hur det går.. ^^

aja, hare så bra så ses vi sen :)

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback