Måndag

Även fast jag hade lite svårt att somna igår kväll så har jag sovit gott och känner mig pigg ! (: När jag vaknade och öppnade ögonen var det första jag såg ett hårstrå. Jag fick panik. Vissa av er vet nog hur jag är med hår. Står jag och pratar med nån kan jag helt plötsligt börja plocka hårstrån från kragen på personen, bara för att jag helt enkelt inte klarar av att stå och prata med nån som har det på sig.. det är.. irriterande >.<



Om en kvart bär det av till skolan. Känner varken ut eller in. Har jag lust eller inte ? Slutsats: Jag tar med mig ett äpple så blir det nog bra, vad som än händer ! (:

Melanie Fiona – Monday Morning

/Elsa ♥


Kommentarer
Postat av: linnea

du o ditt plock av hårstrån! ;d

2011-03-21 @ 18:10:28
Postat av: Elsa

jag och mitt plock av hårstrån :')

2011-03-21 @ 18:13:25
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback