Lördag

Jag vaknade upp någorlunda utvilad för en gångs skull. Solen sken in genom fönstret och det gjorde det rätt okej att faktiskt vakna upp. Shit jag har problem asså. Inte bra. Idag blir det mest att ta det lugnt. Och göra massa grejer. Jag har hur mycket som helst på schemat. Jag måste trippa förbi Mayas brevlåda och hämta hennes post och så städa toaletterna såklart på pappas företag. Och påtal om att städa. Mitt rum måste göras något åt. Det ser, förlåt mitt ordval, förjävligt ut. Nu skojar jag inte. Här är det 110 % sanning när jag säger att mitt golv är en diagonal gardebrob. En full diagonal garderob. En proppfull diagonal garderob.


Steget – Jag Lägger Ner (Lillebror)

Låten får mig att resa tillbaka i tiden. Till i somras. Typ runt den tiden då jag åkte med Julia till Ed-lägret, eller precis när jag kommit hem ifrån USA och brukade ta promenader med en viss person längst strandkandet inne i stan. Wow asså. Ge mig sommar.

Frukosten väntar. Och sen måste jag borsta mina tänder för det luktar skit ur min mun. Attans också.

/Elsa ♥



Kommentarer
Postat av: Andreas

hmm, blev trött av bilden >.> <3

2011-03-21 @ 20:01:50
Postat av: Elsa

konstigt xd<3

2011-03-21 @ 20:15:36
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback