Läggdags

Har precis gjort iordning mig för kvällen. Sen jag skrev sist har jag bara tagit det allmänt lugnt och slappat. Hade planer att bada badkar med de gick aldrig igenom då jag helt enkelt inte orkade ! ^^

Jag har pratat med pappa lite också och han har näääästan lovat mig att laga en gammal grammofon som står ute i verkstan. Den har vart sönder ett tag men han tror att den ska gå att laga.. ^^ Tänk vad kul att ha en grammofon på rummet så jag bara kan plocka ner skivor från väggen och lyssna. Det blir nostalgi på det eftersom att jag alldrig brukade lyssna på de skivorna när jag var liten. Jag minns speciellt hur jag satt och ritade till Tintin och Alfons.. ^^


Nu tänkte jag avrunda kvällen med lite mysig kvällsläsning ur klädkedjan Monkis tidning som jag plockade med mig ur en affär när vi var i Göteborg. Det är inte riktigt sånt jag skulle våga ha på mig men det är ingen tvekan om att det är snyggt ! ^^ Dock krävs det mod att bära många kläder därifrån. Hanna sa nångång nåt i stil med att man kan gå in i en Monkiaffär bara för att titta, eftersom att det är så häftig inredning, men det är typ en på millionen att man faktiskt köper sig ett plagg.. för mig är det faktiskt sant ! >.<

Salem Al Fakir – 4 O'Clock

Puss och kram och godnatt ! (:

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback