Kyrkan

Hann inte blogga innan jag åkte så det får bli nu. Jag var faktiskt inte med på själva gudstjänsten utan satt i lugn och ro (?) i rummet bakom köket och läste medans Lisa gjorde sina försök att plugga matte. När gudstjänsten var över joinade några flickor och pojkar oss i vårt sällskap. De hjälpte till stor del Lisa med att läsa igenom alla Lisas kvitton hon samlat på sig.


Resten av dagen kommer troligtvis bestå av städning av verkstaden plus mitt rum förhoppningsvis (som på nåt sett lyckats se ut som en sopripp..). Just nu har jag dock fastnat på massa olika klädkedjors hemsidor på internet.. dumma mig >.<

/Elsa ♥

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback