kvällsmat på rummet


kom precis hem från stan och mamma var ju så trevlig att hon kokade nudlar till .. ! ^^ det räcker gott för mig, då jag inte vart särskilt hungrig idag.. kanske har något att göra med att jag vräkte i mig en påse kinapuffar till innan orkestern. och snälla, fråga inte hur jag lyckas.

för övrigt är jag riktigt, riktigt lycklig. har suttit i ganska länge nu och jag slår vad om att det kommer hålla hur länge som helst ! (: jag lyckas med mitt nyårslöfte riktigt bra och det är bara ett plus för mig ! ^^ mår nog mycket bättre av att ha det så här.. :3

Smash Mouth – I'm A Believer - Soundtrack Version

puss ♥




Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback