Kan det bli bättre?

Som ett plus på min redan förstörda kväll så fick jag en trevlig överaskning när jag kom ner för att äta. Mina saker jag lagt i kökssoffan var helt försvunna, och det var inte så svårt att märka då jag har ganska mycket grejer i soffan.. >.< Mina älskade föräldrar hade lagt allt i påsar och bärt ut det till verkstan. Gulligt gjort. Det var bland annat mina två skinnväskor, mina skolböcker, viktiga papper, nycklar, plånbok osv osv. Det blir ju kul sen att sticka ut och hämta det. Buhuhu



Nu blir det att sätta på en film och låta kvällen försvinna. Filmen heter Till vildingarnas land, och jag har lääänge velat se den ! Och se så tur jag har, att den fanns i min egen brors sovrum ! (:

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback