Jag är rätt bra ändå..

Jag som sa att jag skulle städa låg fram till klockan sex och latade mig framför datorn. Jag fastnade, rättare sagt. Framför en blogg. Som är himelsk. Som jag avgudar. Asså jag satt ärligt ensam på mitt rum och asgarvade. Sen kom mamma och var besviken på mig att jag inte städade mitt rum. Hon förstod inte att det här var magiskt. En magisk blogg. Asgarva gör inte jag när som helst.

Dock är det inte så asgarv att det snöar. Riktigt sorgligt faktiskt, med tanke på att jag gick i jeansjacka bara i förmiddags. Och det är inte asgarv att jag inte lyckas ladda upp nån bild på det inte asgarviga vädret. Buhuhuhu

Kommentarer
Postat av: robin

hahaha wow! Jag är glad att du gillar den!

2011-03-27 @ 23:31:45
URL: http://www.robinsmedman.blogspot.com
Postat av: Elsa

hiiih (':

2011-03-28 @ 06:21:21
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback