hemma, redo för plugg

dagen har gått ganska fort. kanske har något med att vi missade en och en halv lektion för att gå på teater. och ja, det var nog den flummigaste teater jag någonsin sett.. plus i kanten var också att det endast var två personer på scenen. pianisten och skådespelaren som sprang runt och var olika roller hela tiden, såsom fjortisbrud, porrfilmsskådespelare osv, samtidigt som hon bytte peruker och skor.

efter teatern fick vi sluta, dock tjugo minuter senare än vi egentligen hade slutat. jag gick med linnea och hanna till resecentrum + pressbyrån och köpte först kinapuffar till mig och sen varm choklad till hanna, som nu efter hennes halsoperation knappt kan äta.


nu ska jag snart sätta igång att råplugga matten, efter att jag ätit ett litet mellanmål.. ^^ kinapuffarna sparar jag tills ikväll då det är house, som jag inte sett på två veckor ! hur jag överlevt vet jag faktiskt inte..

eftersom att min mobil är sönder så är musik som var populär förra året det jag har tillgång att lyssna på.. den här är en av mina favoriter av de få låtar jag kan lyssna på, men kan hålla med om att den var rätt uttjatad där ett tag..

Erik Grönwall – Higher

/elsa ♥

Kommentarer
Postat av: hanna älskling

Haha , undra vad klum tror om han ser bilden ! x)

2011-03-01 @ 15:11:21
Postat av: Elsa

han tror säkert att han är en ny flickidol ! (:

2011-03-01 @ 15:15:04

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback