Hemma nu.. pust

Dagen har varit lååång. Och faktitskt inte den trevligaste.. var bara inte på humör idag. Eller så var jag bara trött..? Lätt hänt ! x3

Det bästa idag var nog att jag träffade Björn på teatern. Vi har inte träffats på flera månader så det var verkligen superkul att ses igen ! Om det blir så att jag bestämmer mig för att satsa på sommarpjäsen så kommer jag och Björn ses varje vecka, och det är anledning nog till att säga ja ! ^^


Jag ser fram emot imorrn. Då är jag helt fri från allt när skolan slutar. Gud va gött. Jag finner inte ord. Sen tänkte jag bara skryta lite med att konserten nu är officiellt slutsåld, och att det nu är officiellt att vi ska ha en till konsert. Alltså, två konserter på kvällen. Två till på dan. Så sammanfattat: två konserter / dag. Fyra sammanlagt.

Sen tänkte jag bara säga också att boken jag skrev om här om dagen (Himlen börjar här) nu är beställd hem i brevlådan. Tänk va kul att sitta uppe på kvällarna och kladda i sitt alldeles egna exemplar och stryka under fina fraser osv.. :'3

Regina Spektor – Samson

Nu ska jag göra nåt. Vet faktiskt inte vad.. hah ! >.< Förhoppningsvis lägger jag mig i någorlunda tid ikväll så jag iallafall kan stiga upp ur sängen imorrnbitti x) Sen får vi hoppas på att min enorma träningsvärk i låren går över snart.. har bölat och klagat hela dagen när jag gått i trappor, satt mig ner osv. Kanske ska lägga till att jag fortfarande är hundra på att jag brutit mitt öra. Det gör ont i allafall.

/Elsa ♥

Kommentarer
Postat av: Augusta :)

Jag kommer på er konsert! :D

2011-03-17 @ 10:55:28
URL: http://brunettvsblond.blogg.se/
Postat av: Elsa

låter bra ! :D

2011-03-17 @ 20:25:18
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback