Hemma nu

Kom precis hem ifrån stan. Noah och Ludwig följde mig ändå fram till busshållsplatsen, och höll mig sällskap när jag väntade på bussen. Goa grabbar har vi där.


Sen när vi ändå pratar om pojkar.. jag skulle bara vilja slänga in ett snabbt tack till ett par gossar från min klass. Räddare i nöden, typ ! (y'

Nu hade jag tänkt packa upp lite kläder och sortera smutstvätt osv. Sen blir det att chilla resten av eftermiddagen med min underbara bok och kanske nån barnslig film ? (: Ikväll bär det av med mamma till Vara för att titta på balett. Det ska faktiskt bli jätteroligt då jag älskar att kolla på det ! ^^ Sist var för flera år sen i Berlin, och det var en föreställning jag skulle kunnat se hur många gånger som helst.

Kings Of Convenience – 24-25

/Elsa ♥

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback