hemma från stan nu :)

jag är medveten om att det inte blev så länge men det gör inget. känns ändå bra att ha åstakommit något denna döda fredagskväll (: jag är en person som lite då och då behöver pröva lite nytt och träffa lite nya folk, för att få lite variation. kvällen var ett bra exempel på det. jag träffade två stycken små varelser som jag aldrig riktigt vart själv med innan sådär och vi hade det riktigt trevligt bara :)

bilden jag tog innan jag stack, men hann inte ladda upp den ! x)


nu tänkte jag lite diskret kika lite på grabben i graven brevid som går på 1:an (: sen blir det nog att försöka lägga mig i tid så jag är väl utvilad till göteborgresan som äger rum imorgon med hanna, elin (hannas kompis ifrån stenungsund), ludwig och noah. i göteborg ska vi också möta upp "ed-erik" inne på subway. såklart kommer kameran följa med i väskan och jag har pratat lite med mamma om att kanske köpa ett par nya vårskor. converse såklart ! (:

plus att det verkar som om det blir sol imorrn i göteborg ! det blir ganska gött, men jag kör ändå på vinterjackan så jag inte behöver frysa. men jag klagar inte (:

Lykke Li – This Trumpet In My Head

/elsa ♥

Kommentarer
Postat av: maya

men elsa vafaaaaaaaaaan :(

2011-03-05 @ 10:20:48
Postat av: Elsa

FAAAAAAAAAN



på måndag. senast !

2011-03-05 @ 19:14:35
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/
Postat av: maya

haha jaa >.<

2011-03-06 @ 12:17:58

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback