hardly indestructible'

Bayside – Winter - Acoustic Version

har sett klart filmen nu. lyckligt slut. och det gjorde mig deppig. hmm ? faktiskt så är detta första gången på evigheter. tur är det då att morgondagen kommer spenderas med massor av underbart folk. ska bli awsome.

nu kom lilla söta yaya och la sig tillrätta brevid mig ! så söt är hon (':

en annan katt (låt oss kalla den för sven) + häftig chey (kanske greta?)


det är nog dags för mig att sova nu.. måste ju upp tidigt. förresten så kom jag på ett litet problem jag fått... imorgon kommer jag sitta på tåget i fyra timmar tillsammans, utan en riktig mobiltelefon att spela musik ifrån. det är ju inte så coolt. den jag har nu (min gamla ifrån i somras) fungerar knappt att lyssna i headphones med, så jag klarar knappt av det. imorgon väntar en evighet med det. shitans vad inte kul ! D:

/elsa ♥

Kommentarer
Postat av: hanna älskling

Jag är såååååååååååååå taggad! :)

2011-03-05 @ 00:35:33
Postat av: Elsa

jag också ! :D

2011-03-05 @ 07:53:22
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback