Gooooodmorgon på er !

Har precis vaknat. Shit vad jag drömde inatt. Minns bara massa småbitar av det.. Att jag kom i riddardräkt och skulle äta på pizzeria med Maya och Julia. Eller aah, nåt sånt iallafall..

Idag är det ny dag, och denna nya dag kallas söndag. Ska försöka göra något vettigt idag, om jag nu lyckas.. Har lite matte att räkna och toaletter att städa. Och som vanligt måste jag göra något åt mitt rum (som vanligt), eftersom att jag inte hann klart igår kväll.


Detta ska då föreställa mig denna soliga morgon.. busiga jag har inte tvättat bort sminket sen i fredags, eftersom att jag helt enkelt somnade med smink på och sen bara inte orkade göra nåt åt det >.<


Om några timmar blir det kyrkan för min del.. mamma och pappa ska hålla i gudstjänsten med en annan familj, så det blir väl spännande att uppleva det.. ^^ Efter gudstjänsten tänkte jag snabbt springa och köpa mig ett par lösögonfransar till konserten. Har inte gjort det än och det är god tid !

Coldplay – Don't Panic

/Elsa ♥

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback