Frukost

Sitter här med min vanligt tråkiga frukost.. flingor med mjölk. Surprise ! >.<


Jag ska snart bege mig mot skolan men tänkte blogga lite nu eftersom det typ blitt som en vana.. hoho (:

Och jag tänkte på en grej nu när jag vaknade med ljusblå himmel utanför mitt fönster.. Hanna pratade om det nångång, att det man går igenom underdagen och tänker på osv, har lätt för sig att komma i drömmarna man får om nätterna. Att hjärnan liksom går igenom minnen medans vi sover, men vi ändå får ta del av det på sitt sätt. Jag tycker iallafall att det stämmer in ganska bra, eftersom att just Hanna började blöda näsblod igår i skolan. Inatt drömde jag att jag låg i en våningssäng i ett gammalt amerikanskt hus utan luftkonditionering. Tillsammans med mig i sängen låg nån, men jag kan inte sätta fingret på vem det var. Och så började jag blöda näsblod. Det kan ju inte vara en slump ! ^^

Marcy Playground – America

Nu går snart bussen. Puss och kram och hejdå ! (:

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback