Frukost

Sitter här nu och smaskar i mig youghurt och müsli. Kände att det var en smart sak att dricka en c-vitamin så jag gjorde det. Man ska ju göra allt för att stanna frisk nu innan konserten.

Såklart använder jag mitt Nicke Nyfiken-glas ! ^^


Jag kör på jeansjacka idag igen trots att jag troligtvis kommer få stå och frysa nu när jag väntar på bussen. Men framåt lunchtid skulle temperaturen höjas upp mot 9 grader.

Just precis nu hände en grej som alltid händer när min storebror ska duscha på morgonen. Jag sitter lugnt och äter frukost. Han går ut från sitt rum de få metrarna till toaletten och låser. En tanke dyker upp i mitt huvud att jag har min tandborste där inne, och att jag inte kommer hinna vänta på att han är klar för att borsta tänderna. Panikspringer upp för trappan samtidigt som jag skriker ERRRRRRIIIIIIK superhögt och panikslaget. Så frågar han mig genom dörren vilken tandborste som är min och sen sticker han kvick ut en hand med tandborste + tandkräm som jag får ta. Borsta tänderna får jag göra på gästtoan vid ytterdörren. Alltid samma sak. Hahah ! >.<

Nej, nu måste jag verkligen sticka. Hörs ikväll efter att jag kommit hem efter XL-repet inför konserten.

Puss och kram och hejdå (:

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback