Fjäril

Till min förvåning såg jag en fjäril flyga förbi. Wow. Shit pommesfrites. Rätt coolt ändå.

Bilden tog jag på det första Ed-lägret jag var på. Då var digitalkameran jag och mamma äger alldeles ny och jag gick omkring med den hela tiden. Sorgligt nog försvann alla bilderna när jag bytte dator.


Och så en hyllande bild på "ed-Erik" från lägret i somras. Mest för att det är hans födelsedag idag ja.


För övrigt är jag hemma nu och hela jag är fylld till kanten av härlig vårkänsla. Troligtvis för att solen skiner ja. Resten av dagen kommer gå åt till att städa. Tänkte ta det ganska lugnt men målet är ändå att bli klar. Mamma hade planer om att lacka tidningsväggen, för det är ganska måstigt nu. Ett måste alltså.

K'NAAN – Wavin' Flag - Coca-Cola® Celebration Mix

Kärlek på låten. Den bringar sommarminnen. Sommarminnen ♥

Ed. Hur vi barfota trippade till ICA för att köpa godis och dricka. Morgonens daggvåta gräs innan frukosten. Den ständigt blöta handduken som jag alltid använde när vi gick till stranden och badade. Min hudlotion som luktade jordgubb. Jag och Erik på en bänk vid vattnet. Jag saknar Erik :(

Nästa hållplats: Städa rummet.

Återkommer sen ! (:

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback