Elsa + hemmafru = sant?

Så känns det iallfall. Har precis städat toaletterna och sitter nu och kikar runt på nätet om cupcakes. Ganska inte riktigt det mest tantiga man kan göra, men det har ju ändå med att baka att göra..


Jag funderar lite på att ta mig en promenad över åkrarna, och kanske kika in i det övergivna torpet nära det jag och mina kompisar alltid kallat "bron". Det är mer några ihopspikade brädor som satts där för att traktorer ska kunna åka över. Så aah, typ en bro. Det var ett tag sen jag gick runt där borta, senaste gången var nog till och med i början av sommaren då jag cyklade dit på min underbara (numera stulna) cykel och tog lite kort på solnedgången med min förjävliga mobilkamera. Har kvar bilderna på datorn. Shit vad det känns länge sen.. >.<

Yaya har förresten legat på mitt rum hela dagen. Jag tror hon är sjuk. Eller typ lat. Höhö. Jag tippar på lat. För hon brukar sova. Enbart. Men aldrig på mitt rum. Det är lite knäppt. Men hon leker bara kurragömma med pappa. Alla har sina dagar antar jag...

/Elsa ♥


Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback