EFS

Som sagt var det min mamma och pappa som höll i gudstjänsten och det var rätt spännande att se hur det gick. Till kyrkfikat blev det våfflor som jag kanske sa och det var hur gott som helst ! Speciellt saften till.. ^^ När jag skulle fixa påfyllning stod plötsligt en grabb där som jag aldrig träffat förut, och han var supermegatrevlig. Eller aah, han frågade om jag ville ha saft. Man typ, "Jatack" med glädjetårar i ögonen.

Efter kyrkfikat skyndade jag ner mot resecentrum där det finns en affär full med mestadels 70-talskläder. Det vi tjejer i klassen kommit överens om var att köpa våra lösögonfransar där till konserten, men tråkigt nog var det stängt idag :( Men påväg dit så var jag med om nåt jättetrevligt ! ^^ Jag gick på gatan och plötsligt cyklar en ung man förbi med en ännu hurtigare ung man bakom sig på pakethållaren. Båda två tittar på mig och såklart tittar jag tillbaka på dom för att dom tittade på mig från början. Sen ler han som cyklar och jag typ "WTF?!", sen när jag tittar mig över axel igen så vinkar båda två med enorma leenden och jag typ, "Äh, vi lever bara en gång !" och börjar le och vinka som en dåre. Det kallas glädjespridare.

First I was like:


Then I didn't give a f**k so I changed to:



Det knepiga är ju att jag faktiskt träffat honom en gång innan. Han som cyklade alltså.. den gången log han också.. haha ! >.<

Nu blir det att städa lite smått på mitt rum (panik) tills mamma är redo att börja med cupcakesen. Senare i eftermiddag bär det av för att städa toaletter..

Lily Allen – Everybody's Changing

/Elsa ♥

Kommentarer
Postat av: maya

hahaha!:'D

lol u make me laugh ^_^

2011-03-27 @ 16:02:31
Postat av: Elsa

hahazh :D

2011-03-27 @ 16:18:16
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback