Drömmar

Har precis vaknat. Låg och läste lite och sen kände jag bara att jag ville sova. Så jag sov.

Till en början drömde jag inte utan slumrade lite, men sen i slutet kom drömmen. Det läskiga var att jag drömt om exakt samma ställe förut, att vi först skulle mötas i nån tom modern kyrklokal, och sen köra vidare till nån bro av nåt slag. Mamma var med och träffade massa av mina föregågna pojkvänner, och hon visste verkligen inte vem ens en av dom var ! >.< Sen åkte vi iväg med en bil mot bron. Helt plötsligt ser jag en pojke först, som påminner mig om nån barndomsvan, som leder en häst. Efter honom kommer en flicka ridandes på en häst i bara bikini och handuk. Hon har precis badat. Jag blir förvånad först när jag ser dom, eftersom att jag var säker på att det var vinter fram tills dess, men dendär bikinin bevisade motsatsen. När jag kollade mig runt märkte jag att allt var grönt och sommar.

Vi kom fram till bron. Julia hade hållt en låda i bilen, som innehöll några små pyslingar eller nåt, jättesjukt. När vi kommit fram till stigen som skulle ta oss vidare till bron ställde hon ifrån sig lådan och hoppade iväg och tjoade. Jag tog upp lådan och klev åt sidan, och märkte att det var ett stup precis där. Och så avslutades drömmen. Jag föll och för en gångs skull öppnade jag inte mina ögon. Det gjorde jag först när den svindlande känslan i magen försvunnit.


Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback