Drar mig under täcket

Men först blir det att borsta tänderna och ta ut linser osv. Sen tänkte jag bara meddela att jag blivit förälskad i min nya (eller nya och nya..) lampa som ni kunde se i ett tidigare inlägg.. Den är inte så vacker men riktigt, riktigt bra ! Och jag som inte haft nån sån mittimellan-lampa innan tycker det är väldigt praktiskt när man ska ligga uppe på kvällen och läsa tex och slippa gå upp genom halva rummet och släcka lampan sen.. Mitt i-landsproblem sen innan, just so you know.. ;)

Egobild + Lådor = värsta bra :}



Late Night Alumni – Golden

"We could take what's good to golden.
Make it golden, yeah."


Gonatt ! ♥

Kommentarer
Postat av: linnea

GGGAAAAAAAHHHHH, en sån där helt AMAZING bild! <3

2011-03-22 @ 19:31:56
Postat av: Elsa

precis som vi pratade om på gympan ! ^^ <3

2011-03-22 @ 19:46:03
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback