Drar mig osminkad till Vara

Orkar inte bry mig idag. Haha.

Mamma och jag ska ta den nya bilen till Vara. Den har inbyggd CD-spelar. Woooow. Det är faktiskt speciellt för oss, som kört runt med en gammal skruttig Volvo i åratal. Vi har redan byggt upp en hög av CD-skivor som vi ska bära med ut och lyssna på. Radion är överskattad.


Kameran hänger med men det blir inga bilder på själva baletten då man inte får ta kort i lokalen. Jag hade tänkt mig en bild på vindrutetorkarna typ, eller nåt annat värt.

Manhattan Transfer – Trickle Trickle

En av låtarna vi troligtvis kommer dunka i vår coola bil. Coolt på hög nivå.

Återkommer när vi kommer hem, puss ! :'3

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback