Cullbergbaletten

Okej jag ska vara ärligt. Det var riktigt creapy. Inte dåligt. Annorlunda typ. Alla var enkelt blått klädda i olika nyanser, och det var riktigt kyligt och kallt. Musiken var mer som ett hjärta som bultade, regn och båttutor. Det påminnde lite om den där instängda känslan man får på tunnelbanor. Annars var det bara ensamt. Nervöst. Det kändes nästan omänskligt på nåt sett, hur dom ramlade omkring på golvet i alla möjliga ställningar osv. Om man varit i världens deprissionsbit av livet nu hade man troligtvis gått hem med ångest.


Som ni ser så var det en modern balett.. glömde säga det ^^ (plus att det inte är jag som fotat, hittade bilden på google)


Gissa vad jag ska göra nu ? :D Surprise, surprise.. jag tänkte sätta mig vid köksbordet med ett glas mjölk och läsa min bok. Min bok (': Fast det är faktiskt skolans bok.. suck. Men underbart bra är den iallafall !

Kleerup – Until We Bleed (Feat. Lykke Li)

/Elsa ♥

Kommentarer
Postat av: linnea :)

låten!<3

2011-03-13 @ 19:54:33
Postat av: Elsa

från "i taket lyser stjärnorna"! :D

2011-03-13 @ 20:35:41
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback