catch the day, make it stay, never let it go away.'


har haft en jättesuper underbar dag ! bästa dagen på länge och jag ångrar ingenting ! (': hanna är bäst och jag träffade erik igen och åhh, gud ! jag har en såndär skön känsla i magen som om allt faktiskt har ordnat sig till slut. lycklig, ni vet ? ^^ jag hade nästan glömt hur det kändes.. :'3

det kommer en video lite senare och uppdatering till ur frans & freja, om hur jag och hanna blev bästisar. för om ni har missat det så var det därför vi åkte till göteborg från första början.. att jag och hanna firar 1 års-dag och vi ville hitta på något roligt.. och visst blev det kul ! :')

Sarah McLachlan – Angel

/elsa ♥

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback