All I could hear was you hammering in my head

Andra gången jag har den rubriken, men det stämmer plus att jag inte hade nån annan rubrik i huvudet.. ! ^^ Om fem minuter har jag lovat mamma att städa mitt rum och lämna datorn nere i köket för säkerhets skull, så jag inte frestas.. >.< Får väl fatta mig kort då antar jag.

Dagen har varit lång, men förvånandsvärt rolig ! (: Att ta bussen til tandläkaren var liksom bara en upplevelse i sig eftersom att jag råkat glömma busskortet hemma då mamma körde mig till skolan i all hast. Sen åt jag lunch tillsammans med några flickor ifrån musikklassen i sjuan eftersom att alla i min klass redan ätit och hade lektion.

Efter matten + NOn började musiken och vi körde genomdrag med nästan allt smink och klädbyten. Det var jättekul men dock väldigt stressigt och det slutade till och med med att jag stod i bara linne och boots och spelade trumpet med en bedövad läpp på en låt ! x) Som tur var fick vi köra om låten sen så jag fick till allt och hann i tid.

Sen bar det av för mig och Linnea och Caroline som också hängde på, till bowlinghallen där solariumet är. Det var faktiskt också en upplevelse ! ^^ Liksom hela grejen med att sätta in mynten i automaten och att stå och byta om i detdär lilla läskiga rummet med lampor som gjorde vita kläder till typ rosa ? ^^

Bild på mig och Joar när vi väntade på bussen in till stan. Resten av bilderna jag tog backstage osv får ni se efter konserterna då vi inte vill avslöja för mycket ^^ (Lägg märke till min underbara sminkning, som jag för övrigt är helt kär i.)

 

Anna Ternheim – Summer Rain

Nu blir det att städa för min del. Ha en trevlig fortsatt kväll ! (:

Kommentarer
Postat av: linnea

bilden är så himla underbar! :) <3

2011-03-29 @ 19:33:05
Postat av: hilda

haha vad fula ni är ;)

2011-03-29 @ 19:58:42
Postat av: Joar....

...

2011-03-29 @ 20:45:40
Postat av: Elsa

Linnea tack ! :D Joar. Du är söt. Hilda, jag är förvirrad.

2011-03-29 @ 21:10:50
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback