22.14 - redan !

känns som att min kväll bara flygit iväg ! har pratat massa i telefon + skype med massa olika folk, och bara chillat runt på alla möjliga quizsidor på nätet osv.

annars sitter jag här i min egna lilla glädjebubbla och har allsång med mig själv...

Robyn – Indestructible (Radio Edit)

P!nk – Raise Your Glass - Explicit Version


bilden är ifrån dagens SO-lektion då vi kollade på en tråkig film. jag låg istället och myste med elin (a'


och kan ni gissa.. ? -.- mitt rum har REDAN blivit stökigt. hur faaan lyckas jag ?! D:

imorgon blir det att bada på badhuset med klassen.. sen går jag ifrån en lektion på eftermiddagen för att göra ett besök hos läkaren för att titta till min konstiga knöl på handen.. förhoppningsvis ska vi operera bort den snart. vore skönt, eftersom att det gör riktigt ont ibland !

aja, gonatt med er (:


Kommentarer
Postat av: elin

aww.. nu är jag nöjd (a

2011-03-03 @ 20:47:31
Postat av: Elsa

för din skull elin ! ^^

2011-03-03 @ 22:06:38
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback