22.06 - hemma och proppmätt

Kom hem från stan för någon timme sen. Tillbringade några timmar hemma hos Ludwig med annat skojigt folk efter trumpetlektionen som faktiskt gick över förväntningar. När jag kommit hem var jag spontan och käka upp en halv pizza. Det är väldigt olikt mig faktiskt. Ska bli gött med fredag. Hoppas bara att regnet lägger av. Fast jag har gått och intalat mig själv samtidigt som jag stund för stund såg ut mer och mer som en blöt hund, att regn är bättre än snö. Det är faktiskt sant. För desto mer det regnar, desto snabbare går det för snön att smälta så det blir vår. Pch jag vill ha vår. Punkt.

Hos Ludwig gjorde vi det som jag är bäst på. Vi latade oss och tjockade i oss chokladpudding. Jag har träffat på folk som inte alls tyckt om att inte göra någonting, men jag är helt tvärtom. Jag trivdes faktiskt med att inte lämna den där soffan hemma i Ludwigs vardagsrum innan det var dags att sticka. Jag menar, underhällningen fanns ju att titta på inom högst fem meter. TVn med Scrubs och The Simpsons, och Noah och Daniel som brottades i soffan. Ögongodis.


↑ En bild jag valt att visa i brist på annat, då bland annat mitt hår är helt förstört efter en dag i ösregn (men jag klagar inte, då det inte är snö iallafall..). Jag tog den för några dagar sen när jag var på extremt fotohumör, och solen sken in sådär mysigt genom fönstret. Knappt redigerad, jag lämnade till och med nyllet utan ens att softa lite. Hoppas ni är nöjda.. >.<

The Mollies – Catcher

Vill bara lägga till att biljetterna äntligen är släppta till vår konsert, Welcome to the 60's. Det kommer verkligen bli awsome, så se till att komma (som jag sa igår.. höhö) ! Jag har redan fixat ut två biljetter, och där räknas inte mamma och pappa.. (': Jupp, så bra är jag ^^

/Elsa ♥


Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback