XXXXXL ? >.<

Dagen inleddes av försovning + åska. Det sista där var ganska mysigt. Det första.. inte så mysigt. Men jag överlevde dagen iallafall, trots det blöta vädret. Liksom, det regnade supermycket. Usch

Skoldagen gick med vanliga lektioner + matteprov. Jag satt i två timmar och kämpade, hoppas på ett G iallafall..
Efter skolan åkte jag först till optikern med pappa för att titta på lite nya glasögonbågar till honom, och så är det en tant där med rulator som lägger värsta smygfisen ?? Det stank verkligen jättemycket och jag fattade inget haha ?? x)

Sen hade jag trumpetlektion och efter det träffade jag upp Linnea och Noah för att gå en snabb sväng på stan i någon timme. Jag checkade av ytterligare några sommarplagg + en ny bikini. Känns värt att ha två stycken när det blir massor av bad liksom, daah ? ;)

Linnea skulle klippa sig, så hon stack efter ett tag, och jag och Noah begav oss hemmåt. Det tog ett tag. Våra cyklar stod på torget och vi fick kämpa oss igenom regnet för att komma dit. Sen cyklade vi så snabbt vi kunde hem till Noah. Jag var helt genomvåt så jag fick låna ett par mjukisar. De var så sjukt stora. Det var nästan läskigt.. hehe


På bilden ser ni ett nytt linne jag köpte också.


The Calling – Wherever You Will Go

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback