Trevlig kväll

Eftermiddagen tog en snabb vändning då Noah kom på besök, och stannade till typ tio. Mitt rum är 85 % städat (och det räcker för ikväll) och nu ska jag snart sova. Höh

 



Kvällen går vidare med Bon Iver och längtan efter päronsoda. Ge mig. Gärna med lite jordgubbar vid sidan om. Heheh.

Bon Iver – The Wolves (Act I and II)

Imorgon blir det till att servera/spela på Rörstrand med klassen för att tjäna pengar till klassresan. Hoppas för jäves på fint väder och sol, men troligtvis kommer det inte hända. Det känns som om hela Lidköpings täckts av en stor deppdimma fylld med trötthet. Visst kommer tröttheten med dåligt väder?

Nu är JAG iallfall trött. Godnatt på er ♥

Kommentarer
Postat av: linnea :)

det gör den ! BIG time <3

2011-06-12 @ 13:15:20
Postat av: Elsa

Jag VEEET :oo

2011-06-15 @ 14:09:54
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback