Replay

Känns bra att hitta sina hörlurar när man dagen innan köpte nya för halva plånbokens innehåll. Inte alls jobbigt läge. Nu har jag överskott av hörlurar. Buhuhu. Dagens ilandsproblem.



För övrigt är klockan runt halv tio och jag har redan varit min sväng i Råda och spelat på en friluftsgudstjänst. Det sög. Det var kallt och mina fingrar växte och blev hårda + kliade. Mystiskt.

Pappa informerade mig också om att katten tog in en råtta inatt. Asså inte en mus, en råtta ?!?!?! Waah jag dog. Hatar råttor. Fast inte de i Ratatouille, för den filmen är jättemysig. Men annars hatar jag dom. De är sååååhääääär äckliga. Usch. Läste att de kan bli runt en halv meter långa från nos till svansspets. Där svimmade jag.

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback