Ny tröja

Jag glömde säga att jag utökade min garderob lite i fredags då jag gick på stan med Noah (glömde att nämna det ocks ? ), men jag kom på att det aldrig är för sent att visa upp vad jag köpt, hoho.



Abbey Road för the win, ohhhyeah !

Har ni förresten hört om konspirationsteorin som håller på att Paul McCartney dog i en bilolycka år 1966 och blev hemligt ersatt av en annan ? Det finns massor av folk som forskat om det här och hittat massa "ledtrådar", typ olika grejer som viskas i bakgrunden av olika Beatles-låtar osv osv. Jag läste hela grejen på Wikipedia och det är ganska kusligt faktiskt, eftersom att det finns så mycket som tyder på att det faktiskt är sant..



↑ Tänk att det är folk som lagt ner tid på att kolla upp allt det här, och att man faktiskt hittat allt det här ?? Känns såå läskigt :o

Kommentarer
Postat av: Joe Nathan

Where the crap is this?! VART!?!? Är det på kinnekulle denna plats befinner sig på?! Det ser ju helt magiskt ut... typ.

2011-06-09 @ 00:18:03
Postat av: Elsa

Det är i Kalkstensbrottet på Kinnekulle, ja ! (:

2011-06-09 @ 22:04:43
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback