Lördag

Dagen har gått på medan jag spelat med klassen på Rörstrand, tagit en tur med Noah på stan, köpt jordgubbar, kämpat för att städa rummet, packat inför konfalägret, pratat med "Ed-Erik" i telefon, planerat inför morgondagen osv osv.



Dagens köp blev dessa coola gummiband/armband. Pinsamt nog är de köpta på BR Leksaker, men grymt coola är dom mwihiihih :'3

Laser Inc. – När man var liten - Radio Edit

Nu ska jag fortsätta kvällen med att packa och städa lite på mitt rum. Asså är det bara jag, eller tar jag lång tid på mig att städa haha ?? >.<



Kommentarer
Postat av: linnea :)

nejdå, elsa du tar inte alls lång tid på dig att städa ;) duvet ring mig din städkompanjon :)<3

2011-06-12 @ 13:17:22
Postat av: Elsa

Haha när jag är i behov av ett städat rum slår jag en signal ! :D

2011-06-15 @ 14:07:43
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback