Epic

För några dagar sedan berättade jag om en resväska som mamma hade köpt. Jag har bestämt mig för att behålla den och använda den i sommar. Den är stor och rymmlig och bra. Men det bästa är att den ser ut som en enorm bikupa ! :D



För övrigt har jag nyss kommit hem ifrån skolan och regnet. Asså det är så mysko men jag får typ julstämning på nåt sett av det här ? >.< Antar att det är för att man kommer hem kall och våt och får byta om till myskläder för att allt annat blivit blött utav regnet.. ^^

Jag har tummat med pappa om att jag ska städa mitt rum innan kvällen, sen får vi se lite vad som händer ^^ Nu tänkte jag däremot först ta nåt litet att äta :3

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback