"your worth it ! "

har precis införskaffat mig en ny mascara, känns bra ner i tårna ! :D

plus att det verkligen är vår i luften idag :o skulle helst av allt bara vilja slänga på mig en jeansjacka och gå ut på en riktigt lång och mysig promenad, men riktigt såå varmt är det inte, att man kan gå ut utan att börja frysa efter en stund ^^

grääääääääääääs !


imorrn blir det skola som vanligt.. teknik, hemkunskap osv. sen väntar trumpetlektion och förhoppningsvis ska jag också möta upp caroline J och fixa lite grejer (:

sen vill jag bara ta upp det.. har ni vart i stan nångång och så kommer det helt plötsligt ett enorm stim av fåglar flygandes över himlen ? :D jag tror att det är kråkor, och de kommer i en enorm grupp, typ 300 st säkert ! :o älskar att titta på dom .. så himla häftigt ! :D tänk att va så fri som en fågel och bara kunna flyga vart man vill.. spread out sina vingar och bara flyga ! (':

Hoobastank – The Reason

/elsa ♥

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback