torsdag kväll,

och jag måste vara galen som ser pyttelite fram emot att skolan ska börja ? >.<

aja, skitsamma.. dagen spenderades med massa gött folk och framför allt god mat ! :D till förrätt blev det rostade mackor med nån svampstuvning.. gud va gott det var (: sen fortsatte det till varmrätten och det blev nån potatisgratäng med nån slags kyckling.. till efterrätt blev det chokladmousse av både vit och mörk choklad. mums ! ^^

mellan rätterna satte vi oss "lite mindre vuxna" och kollade på film på mitt rum.. däri räknas jag, maya, mayas syrra och min kära broder.. vi kollade på en film som hette black swan.



lite kuslig film faktiskt.. men jag gillade den ! (: tycker faktiskt om balett... när jag var liten ville jag faktiskt bli ballerina ^^ fast nu med åren har jag insett att jag nog är lite för klumpig och för det.. sen har jag väldigt dåligt tålamod också.. det var likadant när jag ville lära mig att buktala haha ! x)

tänkte dra mig tillbaka snart för ikväll.. bror min la över några filmer på min dator som jag nog tänkte prova mig på.. dock följde inte den svenska texten med så får se om jag lyckas förstå vad dom säger ^^ troligtvis så gör jag det, får ju hoppas på det bästa :) förhoppningsvis blir det iallafall inte som med filmen jag och oskar såg, den man inte fattade någonting av omo man inte tittade på texten hahaha ! x)

gonatt med er, ♥

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback