inte så bra :o

hahaha, jag sitter ensam på mitt rum tillsammans med estrella ringar och massa godis + läsk.. hur fan ska dethär gå haha ?

aja, jag har ju precis börjat med mitt "nya liv" enligt mamma.. det betyder bland annat.. städat rum, bättre ordning, mindre sociallt umgänge, mera arbete med läxor, ta ett hårt tag om skolan, koncetrera mig, öva mycket trumpet..

nämnde jag att hålla bättre ordning .. ? -.- shit va mycke de är att bli bättre på ! det krävs mycket jobb för det här .. blä

sen har hon också kommit med förslaget att jag ska börja skriva ner allt jag ska göra i en almanacka ! man typ "nej mamma, det är nördstämpel på den.. " kanske till gymnasiet sen.. kaaanske. eller inte, hahaha >.<


tidigare bild som aferdita tog.. det är nog sådär jag ser ut dagarna i ända nu för tiden.. haha ! sitter ju typ bara vid datorn, och grejer är att det mest cirkulerar runt facebook.. höhöhö .. kanske bloggen lite i det också, annars är det mest.. facebook ! x)

Far*east Movement – Girls On the Dance Floor

imorrn kommer oskar hit och innan dess måste jag plocka undan på mitt rum efter mig och aferdita, samt dammsuga ! han ju inte göra det förut idag D: verkligen inte så bra höhöhö

men men.. ha en fortsatt trevlig kväll iallafall..

puss på er ! ♥

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback