svinigt kallt ute !

jag hoppades faktiskt på att det bara skulle bli varmare och varmare nu men imorse var det liksom -8 ?! inte okej ! :o

annars har det bara varit världens mest skitigaste dag på länge. inget blev som jag ville och det var bara fel, fel fel ! och det värsta är att det faktiskt kan bli värre.. usch ! :(

efter skolan hade jag orkester och redan innan var jag jättehungrig ! :o jag lyckades tigga till mig en chokladruta, men inte mer än så :( julia hade däremot väldigt roligt eftersom att hon fick låna frosts ipod och spela lärorika spel.. hon blev genast väääääldigt insatt ! ^^ axel blev genast också intresserad och ville titta på...

 

så jag tog kort på frost istället ^^


efter orkestern tog jag vara på tiden och följde med frost till resecentrum, där han köpte pommesfrites jag fick smaka på ^^ det behövdes, men jag hann inte äta alls mycket innan hans buss kom :( så jag satte mig på min buss och bara hoppades på att mamma eller pappa skulle vara hemma med maten kvar så jag skulle slippa svälta.. när jag kom hem till lovene och gick fram på uppfarten så sjönk mitt hopp med tvåhundra meter.. det var alldeles kolsvart i verkligen alla fönster i huset. dock var det upplåst.. min kära storebror var hemma, men uppe på sitt rum. jag satte mig vid datorn och tog en clementin när jag upptäckte att det inte fanns nån macka i hela huset. vad jag kunde se.. höhö

om några timmar kommer julia hit efter sin fotbollsträning. olivia sover hos sin mamma i natt men julia tyckte att det bara blev lättare att sova hos mig denna natten också ^^

London Music Works – Twilight - Edward At Her Bed, Bella's Lullaby

/elsa ♥



Kommentarer
Postat av: Andreas

Fan va typiskt axel XD han ää fan värre spelnörd än mig <.< och då är det illa! ;;;DDD <3

2011-01-26 @ 20:56:20
Postat av: Elsa

kan tänka mig det ! x) <3

2011-01-26 @ 21:03:31
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback