svar på tal:



jadu mia.. höhöhöh. kan ta det lite snabbt :)

faktum är att jag faktiskt inte har använt mig av nåt särskilt datorprogram eller nåt, jag har faktiskt .. höhöh.. "pysslat" ihop skiten.. (:

jag började med att klippa isär en vanlig blå pappmapp så jag fick en stadig "bakgrund". sen lät jag bara fantasin flöda och klistrade och tejpade på saker ifrån lite överallt i mitt rum osv. det jag samlat ihop är för det mesta sånt jag tycker ser ltie sådär småhäftigt ut och sånt som typ "betyder" för mig. noter, foton, bla bla bla.. du kan ju titta för dig själv så ser du la typ lite vad jag menar .. ^^

när själva "collaget" blivit klart scannade jag bara in det i datorn och piffade till färgerna lite osv.. ganska simpelt (:

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback