såphänder..

har precis städat toaletter + skurat golv och mina händer luktar såpfabrik ! det är inte coolt :(

imorrn planerar jag att sticka till kyrkan och sitta i kyrkbänken och se glad ut, mest för att få underskrift i kyrkogångsboken.. på tal om det så blir det en till förträff för konfalägret jag ska på i april, den 10:e tror jag :) här hittar ni ett inlägg ifrån förra gången jag var på förträff. denna gången ska vi lära känna varann på allvar verkar det som, så står det iallafall.. ^^ plus dethär:

"..och vi kommer att fotografera alla konfirmander så vi kan börja plugga på namnen."


låter farligt.. det är typ 60 pers man ska kunna namnen på :s fast eriks namn kan jag ju redan, och davids också :) och så julias förstås ! ^^

osminkad bild ifrån imorse, dock smått redigerad.

Dungen – Skit I Allt

snart ska jag äta kvällsmat, gissar på att det blir typ kycklinggryta.. *dreglar*

/elsa ♥



Kommentarer
Postat av: Andreas

schöwtnos ;D<3

2011-02-04 @ 17:00:17
Postat av: Elsa

hihi ^^ <3

2011-02-04 @ 17:37:50
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback