såå dagen efter ! :o

är så himla slapp och slö nu så det finns inte :o har suttit med datan i knät enda sen jag kom hem ifrån hanna.. lär fortsätta hela kvällen om jag inte helt plötsligt tar tag i min dag och typ städar eller bakar eller nåt? >.< behöver verkligen gå igenom lite saker på mitt rum.. dammsuga och rensa klotterväggar och sånt.. känns dags för det nu :) 2010 är i det förflutna nu, hela skiten.. och gud va gött det är ! (:

shit jag glömde säga det ! :o igår var det ju plusgrader hela kvällen, och jag hade ju mina älskade klackskor på mig när vi gick fram på torget.. smarta hanna tog ju iallafall vattentäta skor.. höhöh.
redan innan fyverkerierna var mina fötter genomblöta.. imorse gick de nästan att vrida ur vatten ur dom. asså om man hade kunnat vrida skorna hade det gått ^^ hannas snälla mamma hjälpte mig som tur va med att lägga i tidningspapper i dom och lägga dom på elementet så dom skulle torka, och när mamma kom och hämtade mig var dom nästan hälften så blöta som dom var igår kväll ! :D men mina socker blev ju ändå blöta hahhahah x)


snart kommer julias pappa (och förhoppningsvis julia själv) över för att äta kladdkaka :)

återkommer efter det med foton osv ifrån fjällen ! :D

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback