på grymt dåligt humör,

- vad gick snett ?

- varför gick det snett ?

- gjorde jag nåt fel ?

- isåfall, vad ?

där har ni skiten som virrar runt i mitt huvud nu.. plus en maaaaassa mer ! har ingen aning om hur jag ska klara denhär dagen.. blir väl att skämma bort mig med chokladbollar eller nåt och bara försöka få tankarna på annat..

- om det inte hade hänt från första början, hade jag mått bättre då ?

senare idag ska jag också städa toaletterna, för det hann jag inte göra igår.. ÅH VA ROLIGT

- vad är egentligen meningen ?

det känns verkligen som att mitt liv inte går ut på nåt just nu. har inget att se fram emot.

- hur länge måste det här hålla på ?


The Ark – This Sad Bouquet

nu tar jag och tar tag i det liv jag inte har och sätter på en till mesig disneyfilm. förlåt för dethär inlägget, och som en liten gottgörelse:



Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback