onsdag,

har sovit förskräckligt dåligt pga massor av dåliga tankar osv. inte kul. inte alls kul faktiskt. vi satte allarmet på tjugo i sex och snooza hur länge som helst. ändå fick jag tid över. bäst är jag (y'

idag ska datorn med till skolan och det taggar jag inte alls. eller jo kanske. om vi får den enda internetsladden.. höhöh. då ska jag överväga saken (:


och vi väckte olivia , "med att tända laaampaan" *läskig darth vader röst*

ne, nu ska jag äta frukost, duktig som jag är. höhöh :)

/elsa ♥

Kommentarer
Postat av: linnea

fy så söta ni är! :)

2011-01-26 @ 18:20:33
Postat av: Elsa

hihi taaack :D

2011-01-26 @ 18:35:10
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback