nyss hemkommen..

efter en lång och rolig dag hemma hos ahlis ! (: nu när jag tänker efter gick nog hela dagen ut på att chilla men det var fett kul ändå :D

jag och filip.. och ja, vi är fullt normala.

- hej jag heter sven olof och jag är ond.

- hej sven olof.

skämtåsido.. han är en grym kock ! när vi skulle åka var han i full gång att baka bröd ^^ och påtal om bröd, så tänkte jag fixa mig lite toast nyss och fick veta att pappa bärt ner toastapparaten ner till källaren ? D: så jag fick gå heeeela vägen ner i källarnen och hämta den ? x) plus att jag såg en jätteläskig spindel och typ "omg en jätteläskig spindel ! " .. aja, så mycket jobb för lite gott krubb ! (:

/elsa ♥

Kommentarer
Postat av: Mitt söta namn:Caroline !

Den va kul, han är lite ond va? ;)

2011-01-09 @ 18:54:48
Postat av: Elsa

han är ju faktiskt de :/ x)

2011-01-09 @ 19:02:15
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback