nuså.. (:

man fick ganska många blickar ifrån massa i skolan när man kom i killkläder.. ? x) fast hanna slog allt, snutjävelkeps och fejkpercing (y'

efter lunch bar det av till idrottens hus för att spela volleyboll. tidigare hade killarna klagat på att klä ut sig, men när jag kom in i deras omklädningsrum tillsammans med alla andra tjejer hade de redan bytt om och gjort iordning sig riktigt bra. men smink fick inte komma i närheten. tills krisse var modig och lät hanna låna ut sin mascara till honom. efter några minuter trängdes alla killar inne på toaletten med hanna och carro och massa andra och turades om med mascaran eller eyelinern.. nu bad dom om att få läppglans till exempel ! >.<

killarna framför spegeln..

ahlis märken efter bh-banden.. hans värdighet sjönk precis med typ en meter.. höhöh

efter volleybollen stack jag hem med bussen. nu har jag legat och latat mig i hur många timmar som helst. har fått försöka ignorera datorn så mycket som möjligt för det är fel på fläkten så den läggar av hela tiden och den blir bara värre och värre ! :o inte coolt D: tänk er då hur min kväll blir om jag blir tvungen att sitta hemma.. -.- får verkligen hoppas på att jag får skjuts in till stan ikväll för att gå på kaj. hoppas !

får ta och dra mig snart.. datorn börjar bli varm .. -.-

/elsa ♥

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback