nostalgi !

Bangles – Super Hits

jag fick albumet ifrån pappa i julklapp nåt år för massa år sen, och först lyssnade jag inte alls på det.. men när jag väl satte på skivan och lyssnade igenom låtarna några gånger ändrade jag inställning ! (: så har det vart med alla artister pappa visat mig.. nåt annat år fick jag tillexempel fleetwood mac han gav mig.. samma sak med dom.. först lyssnade jag inte alls på dom men när jag väl satte på skivan var jag fast.. haha !

jag har börjat tänka på en grej som gör mig ganska bitter.. ni ser tröjan.. ↓


de e min kermit the frog tröja, som jag älskar för att den är så speciell ! ^^ men så kom jag på förut idag när jag plockade iordning lite kläder att jag faktiskt inte har sett till tröjan på hur lång tid som helst, troligtvis sen dagisturnén var.. det är väldigt länge sen ! :o måste se till att hitta den snart ! D:

operation "hitta-min-älskade-kermit-tröja" blev just påbörjad.

annars så har min dag varit ganska chill.. *surprise!* har städat lite, är inte riktigt klar men ändå.. och så åkte jag ju in med mamma och tränade på friskis & svettis ! ^^ det var jätteroligt och man känner sig jätteduktig och jättesmal nu när man duschat och myst ner sig i sin blåa darth vader morgonrock ^^

hade dock helst badat idag.. har längtat efter det.. tända ljus och ansiktsmask.. det är så lugnande att bada ^^ men nee, såklart hade vi inte varmvatten till det -.-'

sista inlägget för ikväll, om nåt magiskt inte händer.. höhöh

/elsa ♥

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback